Thursday, August 10, 2017

Contoh Slogan Kebersihan

Contoh Slogan Kebersihan - Membuat slogan sangat mudah. Sekitar kita juga mesti menjadi slogan yang boleh kita lihat. Tetapi bagi rakan saya untuk lebih memahami slogan, maka di sini kita akan memberi contoh slogan tentang kebersihan persekitaran sekolah. Semak slogan di bawah yang mungkin memberi inspirasi kepada anda semua.


Slogan kebersihan kita menghadapi banyak tempat di tempat awam seperti di jalanan, dataran, pasar, pusat membeli-belah dan tempat-tempat lain. Secara umumnya, slogan-slogan dengan tema dalam bentuk poster, sepanduk, baligo, dan media lain. Contoh Slogan Kebersihan seperti ini dibuat dengan niat dan tujuan menyediakan sosialisasi kepada orang ramai untuk mengekalkan kebersihan alam sekitar. Dan di bawah adalah 25 slogan kebersihan yang paling popular di Indonesia.


Begitu juga kita telah melihat perbincangan mengenai 50 Contoh Slogan Mengenai Kebersihan Alam Sekitar Terkini. Semoga contoh http://www.anekacontoh.com/2015/12/contoh-slogan-kebersihan.html di atas dapat memberi motivasi kepada semua sahabat untuk dapat bekerja untuk membuat slogan. Anda boleh melihat artikel tentang slogan lain di blog ini. Bersenang-senang dan nasib baik.

No comments:

Post a Comment